Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wil jij een VIP status!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yassine
Admin
Yassine


Man Aantal berichten : 118
Registration date : 08-03-08

Wil jij een VIP status! Empty
BerichtOnderwerp: Wil jij een VIP status!   Wil jij een VIP status! Icon_minitimezo 09 maa 2008, 2:54 am

Salaam,

Om de site wat leuker te maken hebben wij natuurlijk leden nodig. Daarom houden wij een actie. Iedereen die 15 leden hier naar toe haalt krijgt een VIP status. Elk lid die zich aanmeld moet mij een PM sturen met de naam van de gene die hem hier naartoe heeft gestuurd.

Wat houd de VIP status in: Als de actie gesloten is ben jij met een kleine groep hier op marokko-onzin een VIP. Er staat dan onder je naam VIP. En als de actie voorbij is ga ik tussen alle VIP leden een loting houden die een Moderator kunnen worden.


Natuurlijk doen we het niet alleen voor de VIP status, maar vooral voor de groei van Marokko-onzin.nl.


Met vriendelijke groet,
De beheerders.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://marokko.forumakers.com
Sihém_
Moderator
Sihém_


Vrouw Aantal berichten : 65
Woonplaats : Utrecht.
Registration date : 08-03-08

Wil jij een VIP status! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil jij een VIP status!   Wil jij een VIP status! Icon_minitimezo 09 maa 2008, 11:36 pm

Yassine schreef:
Salaam,

Om de site wat leuker te maken hebben wij natuurlijk leden nodig. Daarom houden wij een actie. Iedereen die 15 leden hier naar toe haalt krijgt een VIP status. Elk lid die zich aanmeld moet mij een PM sturen met de naam van de gene die hem hier naartoe heeft gestuurd.

Wat houd de VIP status in: Als de actie gesloten is ben jij met een kleine groep hier op marokko-onzin een VIP. Er staat dan onder je naam VIP. En als de actie voorbij is ga ik tussen alle VIP leden een loting houden die een Moderator kunnen worden.


Natuurlijk doen we het niet alleen voor de VIP status, maar vooral voor de groei van Marokko-onzin.nl.


Met vriendelijke groet,
De beheerders.

Geld dat ook voor een moderator?:haha:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yassine
Admin
Yassine


Man Aantal berichten : 118
Registration date : 08-03-08

Wil jij een VIP status! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil jij een VIP status!   Wil jij een VIP status! Icon_minitimezo 09 maa 2008, 11:53 pm

Je bent al Moderator :ego:


:haha:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://marokko.forumakers.com
Gesponsorde inhoud





Wil jij een VIP status! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil jij een VIP status!   Wil jij een VIP status! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wil jij een VIP status!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Onzinhoekje-
Ga naar: